مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

سلام ایرانی !

تا حالا شده از روی بیکاری گوگلینگ کنی ؟‌ امروز داشتم تو گوگل دنبال یه چیزایی می گشتم. فکر می کنم نتیجش واسه شما جالب باشه. روی لینک های زیر کلیک کنید‌:

iran

stoning

iranian

 نه می خوام به کشورم توهین کنم و نه می خوام سیاسی بنویسم. فقط می خوام بگم راه مبارزه با این تبلیغات منفی٬ سکوت نیست. باید بنویسی. من ٬ تو ٬ هرکی که می تونه ... چرا وقتی یه نفر کلمه IRAN رو جستجو می کنه ٬ باید با تصاویر شکنجه و اعدام روبرو بشه؟
از همه دوستای وبلاگ نویسم یه خواهش دارم : با افتخار اعلام کنید که ایرانی هستید و کشور خودتونو اونجوری که هست به دنیا معرفی کنید.

Iran , Milad Tower , Hamidreza Moeini

این یکی جنبه طنز داره :‌

هنر نزد ایرانیان است

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ

بابا ایرونی!...

سازمان فضای ناسا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:51 ب.ظ http://ww.mem00l.blogsky.com

نمی دونم ولی با نظرت یه کم فقط یه کم زیاد مخالفم


بابای

راستی از ناسا بگم واست یه مهمون داریم تو راه

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه گوشتیه

مجتبی!دیسکاوری چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://personal.parsiblog.com

من قبلا از ایران تو وبم حسابی تعریف کردم !
..............
راستی کم پیدایی نکنه سرت ضربه خورده وبلاگم یادت رفته!!!
من پنجشنبه میرم مشهد دانشجو بشم البته از نوع ارتشیش !!! واقعا که چه گلی بسرم زدم !
خوب فعلا ...
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد