مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

آخر حال !!!

امروز امتحان طراحی الگوریتم داشتم .
باورتون نمیشه یه استاد تا چه حد می تونه کالیبرش بالا باشه !! به قول خودش پیچیدگی زمانیش از نوع  بود!!! دقیقاً همون سوالایی رو که هفته گذشته توی دانشگاه آزاد به دانشجوهاش داده بود٬ بدون یه کلمه پس و پیش ٬ واسه ما هم تکثیر کرده بود و سر جلسه بهمون داد. لحظه ای که برگه سوالات رو دیدم چشام داشت از کاسه در میومد تا باشه از این استادا !!‌ ما که دعا به جونش می کنیم  
کاشکی یکی پیدا میشد ٬ سوالای تاریخ تحلیلی صدر اسلام رو هم بهمون می رسوند!!! من که نفهمیدم ربط تاریخ اسلام به نرم افزار چیه !!!‌ اگه شما فهمیدین به منم بگین
همین فرداست که بگن حمید.م هم مثل سردبیر یولاندپوستن مرتد است و ریختن خونش جایز (یا حتی واجب!!) است

نظرات 2 + ارسال نظر
~سحر~ سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:13 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

بهتر از این هم میشه...اینکه استاد بیادسر جلسه جواب سوالهارو بهت بگه!

اینجوری که تابلو میشه !!!

مجی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.golchideha.mihanblog.com

نه پنداری بد نیه!
راستی ایمیل استاد احمدی نژاد ر تو وبلاگ خو لینک کردم
چه کار کنم دگه !
بر ما بجه خو ری نکردن از ایور از او ور یه مشت پول قرض کردم دگه هر جور شده یه وبلاگ راست کردم!!!
تشکر بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد