مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

موسیقی ایرانی

سلام.

در ادامه بحث سلام ایرانی این هم یک مطلب در مورد موسیقی ایرانی.

راستی امروز شنیدم یه نفر می خواد آدامس جویده شده و دور انداخته یه نفر دیگه رو بخوره ... واقعاْ حال آدمو بهم می زنن (هم آدامس جویده شده و هم کسی که می خوردش!‌)

سلام ایرانی !

تا حالا شده از روی بیکاری گوگلینگ کنی ؟‌ امروز داشتم تو گوگل دنبال یه چیزایی می گشتم. فکر می کنم نتیجش واسه شما جالب باشه. روی لینک های زیر کلیک کنید‌:

iran

stoning

iranian

 نه می خوام به کشورم توهین کنم و نه می خوام سیاسی بنویسم. فقط می خوام بگم راه مبارزه با این تبلیغات منفی٬ سکوت نیست. باید بنویسی. من ٬ تو ٬ هرکی که می تونه ... چرا وقتی یه نفر کلمه IRAN رو جستجو می کنه ٬ باید با تصاویر شکنجه و اعدام روبرو بشه؟
از همه دوستای وبلاگ نویسم یه خواهش دارم : با افتخار اعلام کنید که ایرانی هستید و کشور خودتونو اونجوری که هست به دنیا معرفی کنید.

Iran , Milad Tower , Hamidreza Moeini

این یکی جنبه طنز داره :‌

هنر نزد ایرانیان است

نرگس هسته ای !

به خدا اگه البرادعی و G.W.Bush دیشب سریال نرگس رو نگاه می کردن، دیگه هیچ وقت به انرژی صلح آمیز هسته ای ایران گیر نمیدادن ! البته مذاکراتی با کارگردان قصه های جزیره صورت پذیرفته و از اوایل ماه آینده ٬ سارا ، فیلیسیتی ، خاله هتی و خاله اُلیویا هم به حمایت از ایران در بحث انرژی هسته ای بر می خیزند. امید آنکه مؤثر واقع گردد
به عمو پورنگ هم توصیه می کنم موضع خودش رو در قبال پرونده هسته ای ایران مشخص کنه

انرژی هسته ای ... دویست تومن بسته ای

مسابقه بزرگ مجردی :
۲۰۰ ساعت اینترنت رایگان برای کسی که ربط نرگس و انرژی هسته ای رو توضیح بده

نرگس