مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

مجردی !

ورود غیر مجردها ، نامردها (دختر های فلان فلان شده ! ) ، و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع !

تبریک عید مبعث

امروز با بروبچز داشتیم قدم میزدیم ٬ یهو چشممون به در یه کافی نت افتاد که نوشته بود :

امروز اینترنت رایگان !

چشام داشت از حدقه در میومد‌!

گفتیم بریم یه حالی به آی دی بدیم ببینیم چی به چیه. امیدوارم خداوند نذر و نیاز های این بنده خدا (صاحب کافی نت جوان) رو قبول کنه

عید مبعث رو به همه دوستان و خوانندگان مجردی تبریک می گم.

حجت الاسلام!

سلام به همه اراذل و اوباش و خوانندگان مجرّد مجرّدی .
فصل امتحانات ترم تابستونی شروع شده و منم یه هفته ای به همین دلیل پست نخواهم داد، (آخه من ذاتاً آدم خرخونی هستم !)
حاجی که بودم ، ۲ هفته دیگه حجت الاسلام هم میشم ! (حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا)! آخه ۶ واحد برداشتم : ۱- انقلاب اسلامی  ۲- اندیشه اسلامی  ۳- متون اسلامی. واقعا انسان این جوانان مومن و متدین و نورانی رو که میبینه لذت میبره
پیشاپیش این اتفاق مبارک (کم شدن چرندیات مجردی) رو به همه شما عزیزان تبریک میگم.

عبادت !

قبول باشه

قالب جدید

حدوداْ یه ماهی میشه که دارم دنبال یه قالب متفاوت واسه وبلاگم میگردم اما متاسفانه یه دونه قالب هم واسه بلاگ اسکای پیدا نکردم. آخه از وقتی سیستم بلاگ اسکای عوض شده٬ دیگه قالب های قدیمی رو قبول نمی کنه. واسه همینم یه شب از خواب ناز زدم و این قالب رو طراحی کردم

Bibi Template By : Hamidreza Moeini - طراح قالب : حمیدرضا معینی

اینم بگم که من مثل بعضیا نیستم که واسه یه قالب خشک خالی منت سر دیگران بزارم
خوشحال میشم اگه نظرتونو راجع به این قالب بنویسید.

آخر نظم !


حاضرم با هرکسی سر مرتب بودن اتاق شرط ببندم !‌